کلبه فراقط!!!
دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 11:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي فيورنتينا تاکيد کرد اينترميلان تيم بهتري نسبت به آنها بوده و در ديدار برابر آنها اشتباه بازيکنان ويولا بيش از گذشته بوده است.


     به نقل از اسکاي اسپورت ايتاليا، فيورنتينا در ديدار هفته ششم خود در ليگ ايتاليا با نتيجه 2 بر يک به اينترميلان باخت.


تک گل ويولا را رومولو وارد دروازه اينترميلان کرد ولي پيش از آن نرآتزوري 2 بار دروازه فيورنتينا را باز کرده بود تا گل رومولو تاثيري در شکست تيمش نداشته باشد.


وينچنزو مونتلا در مورد ديدار گفت: با توجه به اينکه اشتبا‌ه‌هاي بازيکنانم در جريان ديدار بيش از گذشته بود ولي معتقدم شاگردانم بازي بدي انجام ندادند. در همه ديدارهايمان عملکرد بهتري نسبت به حريف داشته‌ايم حتا در زماني که يک بازيکنم کمتر از حريف داشته‌ايم. متاسفانه با توجه به شانس‌هايي که روي دروازه اينتر داشتيم و مدت زماني که توپ در اختيار ما بود نتوانستيم کار حريف را تمام کنيم.


وي افزود: اين مهم است که بتوانيم در طول ديدار حريف را به کنترل خودمان در آوريم ولي بايد بياموزيم که در مقابل دروازه آنها موثر تر ظاهر شده و گل بزنيم. به بيان ديگر، اينترميلان در کل عملکرد بهتري نسبت به ما داشت. البته اين موضوع ما را شگفت زده نمي‌کند. اين ما بوديم که مي‌توانستيم بهتر از اين عمل کنيم. اين ديدار بايد براي ديدارهاي آينده ما درس بزرگي باشد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 10:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

خاوير زانتي، کاپيتان اينتر معتقد است که استبان کامبياسو، هموطن و هم تيمي اش در اينتر با اتمام دوران بازيکني اش، با دنياي فوتبال خداحافظي نخواهد کرد.


   قرارداد کنوني کامبياسوي 32 ساله با اينتر تا ژوئن سال 2014 اعتبار دارد ولي زانتي از هم اکنون درمورد آينده هموطنش صحبت کرده و معتقد است که او يک مربي بزرگ خواهد شد.


زانتي در صحبت هايي به کانال اينتر گفت:« کامبياسو بعد از خداحافظي با فوتبال چه خواهد کرد؟ کوچو قطعا يک مربي خواهد شد. او توانايي هاي مربيگري اش را در زمين چمن هم نشان مي دهد. او دقيقا سرنوشتي شبيه چولو (ديگو سيمئونه ) خواهد داشت.»


سيمئونه مربيگري را در سال 2006 در راسينگ آغاز کرد و بعد از آن هم تجربه هدايت تيم هايي مثل استوديانتس، ريور پلاته، سن لورنسو و کاتانيا را دارد و درحال حاضر هم مربي اتلتيکومادريد است. سيمئونه با تيم مادريدي به قهرماني ليگ اروپا و سوپرکاپ رسيده و از دسامبر سال 2011 هدايت اين تيم را در دست دارد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 10:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن 21 ساله بارسلونا در جريان بازي شنبه شب تيمش مقابل سويا با مصدوميتي جدي مواجه شد.


    تياگو آلکانتارا، بازيکن 21 ساله و برزيلي الاصل باشگاه بارسلونا بعد از مصدوميتي که در جريان ديدار شنبه شب بارسا در ورزشگاه سانچس پيسخوان و مقابل سويا گريبانگيرش شد، براي هشت هفته از ميادين ورزشي به دور خواهد بود. چرا که از ناحيه ليگامنت زانو دچار مصدوميت شده است. مصدوميت تياگو در زماني اتفاق افتاد که تيمش با دو گل از حريف عقب بود ولي در نهايت توانست تا با نتيجه 2-3 سويا را شکست دهد.


   پيش بيني مي شود که تياگو براي دو ماه از ميادين ورزشي به دور باشد و بدين ترتيب در يازده بازي بارسلونا غايب خواهد بود که از اين جمله مي توان به بازي يکشنبه بارسلونا مقابل رئال مادريد در روز 7 اکتبر اشاره کرد.


البته خبر مثبتي که در رختکن بارسا به گوش مي رسد، اين است که آندرس اينيستا، کارلس پويول و آدريانو به موقع بهبود يافته و به بازي ال کلاسيکو مي رسند.


رئال و بارسا در طول اين فصل دو بار مقابل هم قرار گرفته اند، آنها در ديدار سوپرکاپ اسپانيا با هم روبرو شدند که در مجموع جام قهرماني به رئال مادريد رسيد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:4 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

علي کريمي ظهر امروز با بازگشت به ورزشگاه درفشي‌فر، به صورت اختصاصي تمرين کرد.


     پس از شکست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل سپاهان مشکلاتي بين مانوئل ژوزه، سرمربي قرمزپوشان و علي کريمي پيش آمد که منجر به کنار گذاشتن کريمي از جمع پرسپوليسي‌ها شد.


از همين رو شب گذشته براي اينکه مراسم آشتي‌کناني برگزار شود جلسه‌اي بين علي کريمي، محمد رويانيان و يحيي گل‌محمدي مربي جديد قرمزپوشان برگزار شد که در نهايت مقرر گرديد تا گل‌محمدي و رويانيان پس از گفت‌وگو با ژوزه مقدمات بازگشت کاپيتان دوم قرمزپوشان به تمرين پرسپوليس را پس از بازي مقابل آلومينيوم مهيا کنند.


علي کريمي پس از اين جلسه خيلي از نظراتش تغيير کرد و امروز ظهر به ورزشگاه درفشي فر آمد و به مدت 120دقيقه به صورت اختصاصي تمرين کرد. تعدادي از هواداران هم از ساعت تمرين امروز پرسپوليس با خبر نبودند و مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر حضور داشتند، از حضور کريمي در محل تمرين خوشحال شدند.


 


تمرين تيم پرسپوليس قرار است از ساعت 18:00امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:3 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم فوتبال کره جنوبي در آستانه ديدار با ايران در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل، دو بازيکن کهنه کار اين تيم را کنار گذاشت.

 

  "چوي کانگ-هي" روز چهارشنبه اقدام به معرفي تيم 23 نفره کره جنوبي کرد که در اين ميان نام شش بازيکني که در ديدار با ازبکستان بازي نکردند به چشم مي خورد. تيم کره جنوبي در تاريخ 16 اکتبر (25 مهر) با ايران در ورزشگاه آزادي ديدار خواهد کرد.


بر پايه گزارش کره تايمز، کره جنوبي در آخرين ديدار خود در تاريخ 11 سپتامبر با ازبکستان به تساوي 2 بر 2 رسيد.


سرمربي کره جنوبي براي ديدار با ايران روي نام "لي دونگ-کوک" ، مهاجم 33 ساله تيم و "لي جونگ-سو"، مدافع 32 ساله خط قرمز کشيده است. اين دو بازيکن در ترکيب ثابت تيم ملي کره جنوبي در رقابت هاي جام جهاني 2010 حضور داشتند.


"چوي کانگ-هي" با اشاره به اينکه نسبت به عملکرد اين دو بازيکن در ديدار با ازبکستان راضي نبوده، اظهار داشت: با توجه به عملکرد اين دو بازيکن در ديدار با ازبکستان، تصميم به کنار گذاشتن آنها گرفتم. من با نحوه مسئوليت پذيري اين دو بازيکن به عنوان اعضاي مسن تيم مشکل دارم. بازيکنان باتجربه تيم بايد با نوع عملکردشان، احترام بازيکنان جوان تر را برانگيزند. من اين بار به خاطر روحيه تيم اين دو بازيکن را انتخاب نمي کنم.


سرمربي کره جنوبي در پايان گفت ايراني ها براي بازي با کره جنوبي از آمادگي ذهني بالايي برخوردارند.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:2 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال گفت: در صورت ارايه مدارک مستند کميته پزشکي فدراسيون به عنوان مرجع اتفاق‌هاي ديدار پرسپوليس و سپاهان را بررسي مي‌کند.


  احمد هاشميان در مورد اتفاق‌هاي رخ داده براي بازيکنان پرسپوليس در پايان بازي با سپاهان اظهار داشت: آنچه از گفته‌هاي پزشک پرسپوليس و ساير محاوره‌ها در رسانه‌ها متوجه مي‌شويم که از نظر علم پزشکي هيچ علائم عمومي غير اختصاصي در بازيکنان پرسپوليس وجود نداشته و اگر مدارک مستند فراهم شود، در صورت ضرورت کميته پزشکي فدراسيون فوتبال به عنوان مرجع وارد اين ماجرا مي‌شود و اسناد و مدارک را بررسي و اظهار نظر تخصصي‌تري انجام مي‌شود.


وي ادامه داد: پزشک پرسپوليس مي‌گويد بازيکنان را بعد از اينکه گفته‌اند دچار سرگيجه شده‌اند معاينه کرده ولي مسئله خاصي از نظر پزشکي نبوده است. البته من به طور مستقيم با پزشک پرسپوليس حرف نزده‌ام اما اظهارات او را در رسانه‌ها خواندم و شنيدم.


هاشميان با اشاره به وضعيت بازيکنان پرسپوليس در آن روز عنوان کرد: تصور مي‌کنم شرايط بازيکنان خيلي شرايط سختي نبوده که بعد از يکي دو ساعت آن وضعيت برطرف شده است. چرا فقط اين حالت بازيکنان در هنگام بازي بوده است؟ اين‌ها مسايل مهمي است که بايد پاسخ داده شود.


رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال در مورد اينکه امکان دارد بازيکنان پرسپوليس بعد از زدن سرم حالشان خوب شده باشد، گفت: اگر دليل سرگيجه کمبود آب بدن باشد بله ولي ما به دنبال چرايي اين اتفاق هستيم اينکه چرا بازيکنان پرسپوليس دچار سرگيجه شده‌اند.


هاشميان در مورد اينکه آزمايش بر روي محتويات بطري آب‌هاي معدني مي‌تواند اين ابهام را برطرف کند، گفت: اگر اين آزمايش‌ها توسط آزمايشگاه‌هاي مرجع انجام شده باشد مي‌توان اظهار نظر تخصصي‌تري در اين مورد انجام داد اما اگر اين آناليز توسط آزمايشگاه‌هايي که مرجع نيستند انجام شود نمي‌تواند ملاک قرار بگيرد.


وي افزود: براساس تجربيات پزشکي خودم مي‌گويم که بعيد است در نوشيدني بازيکنان پرسپوليس مورد خاصي پيدا شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدافع صربستاني تيم فوتبال منچستريونايتد بار ديگر دچار آسيب ديدگي شد.


  "نمانيا ويديچ" 30 ساله، فصل گذشته زانوي خود را به تيغ جراحان سپرد و پنج ماه پاياني فصل را از دست داد. وي به تازگي زانوي راست خود را عمل کرده و تا دو ماه قادر نخواهد بود در ترکيب منچستريونايتد قرار بگيرد.


در اطلاعيه اي که بر روي سايت باشگاه منچستريونايتد قرار گرفته، آمده است: نمانيا بر روي زانوي راست پاي خود عمل جراحي انجام داده و تا هشت هفته قادر به همراهي تيم نيست.


سخنگوي باشگاه منچستريونايتد اظهار داشت: سرآلکس فرگوسن در ديدار آخر هفته به اين بازيکن استراحت داد چون از درد زانو شکايت داشت.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


مسئولان آزمايشگاه براي مشخص شدن دليل مسموميت بازيکنان پرسپوليس از مسئولان اين باشگاه فرصت بيشتري خواست.


   با دستور محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از اتفاقات بازي با سپاهان از بازيکناني که دچار مسموميت شده بودند آزمايش گرفته شد و همچنين از خوراکي‌هاي داخل رختکن در بازي با سپاهان نمونه‌برداري شد.


قرار بود امروز نتيجه نهايي موضوع اعلام شود اما مسئولان آزمايشگاهي که از بازيکنان اين تيم آزمايش گرفته و محتويات خوراکي هاي داخل رختکن در ديدار با سپاهان را مورد آزمايش قرار داده به دليل بروز برخي از ابهامات دو روز بيشتر از قرمزپوشان فرصت خواست تا نظرات نهايي خود را در اين زمينه اعلام کند.


گفتني است 5بازيکن پرسپوليس بنابر دلايل نامشخصي در ديدار برابر سپاهان در رختکن از حال رفتند.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: هر بازيکني از نيمکت‌نشيني نارحت است و صادقي هم به همين دليل ناراحت شده است.


  رسول خوروش در مورد آمادگي سپاهان براي بازي فردا مقابل ملوان عنوان کرد: براي اين بازي محمدرضا خلعتبري را به دليل محروميت در اختيار نداريم اما ساير بازيکنان مشکلي براي بازي ندارند.


وي در خصوص ناراحتي محمدباقر صادقي از نيمکت نشيني در سپاهان و اعلام جدايي از تيم در نيم فصل از سوي وي، گفت: او در تيم حرفي از اين مسئله نزده و ما هم از روزنامه‌ها چنين خبري را خوانديم. اصولا هر بازيکني که روي نيمکت قرار مي‌گيرد ناراحت مي‌شود. صادقي مصدوم شد و پس از مصدوميت هم تمرينات خوبي نداشته است. اين تشخيص سرمربي است که چه بازيکني بازي کند.


خوروش در ادامه در مورد سفر نويدکيا به آلمان گفت: محرم از ناحيه کمر مشکلاتي دارد که باعث شده تا آمادگي صددرصد نداشته باشد. او در تعطيلي ليگ مي‌خواهد سفري دو روزه به آلمان داشته باشد تا نزد پزشک خود تست جديدي انجام دهد.


سرپرست تيم سپاهان در مورد اطلاعيه باشگاه سپاهان در ارتباط با حواشي بازي با پرسپوليس گفت: بهتر است در اين زمينه صحبتي نکنيم تا نتيجه آزمايش‌ها اعلام شود. ما هم وقتي وضعيت بازيکنان اين تيم در رختکن را ديديم متاثر شديم؛ اما اين اتفاق درون تيمي بوده است و ربطي به سپاهان ندارد.


وي در مورد جذب مدافع عنوان کرد: دو سه بازيکن آسيايي را مدنظر داريم اما اگر قرار باشد بازيکني جذب شود در نيم فصل اين اتفاق مي‌افتد.

 




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 9:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اعلام اينکه مشکلات شخصي کي‌روش با مانوئل نبايد تاثير منفي بر پرسپوليس بگذارد،گفت: آقاي کي‌روش اجازه ندهيد بازيکنان پرسپوليس وقتي از اردوهاي تيم ملي بر مي‌گردند هم از نظر جسمي و روحي مصدوم و مسموم شوند.


   محمد رويانيان که به نظر مي رسد هنوز از اتفاقات تيم ملي و حضور بازيکنان پرسپوليس در اين تيم گلايه دارد در گفتگو با خبرنگار مهر روي سخنش را به سمت کارلوس کي روش چرخاند و گفت: مي خواهم به سرمربي تيم ملي بگويم که آقاي  کي روش من از روزي که به پرسپوليس آمده ام از شما و تصميماتي که  گرفته ايد حمايت کردم و خود شما هم به خوبي مي دانيد که با دعوت چندين بازيکن پرسپوليس به اردوهاي تيم ملي طي ادوار مختلف تعامل کامل را با شما داشته و متعاقب آن مشکلات پيش آمده براي باشگاه پرسپوليس را تحمل کرديم.


وي در همين خصوص افزود: شما نيز طي اين مدت چيزي جز حمايت و تعامل از باشگاه پرسپوليس نديديد و اين حمايت همچنان ادامه خواهد داشت.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه صحبت هايش با خبرنگار مهر خطاب به سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: اما آقاي کي روش اجازه ندهيد که بازيکنان پرسپوليس وقتي از اردوهاي تيم ملي بر مي گردند هم از نظر جسمي مصدوم و نيز از نظر روحي مسموم شوند و اين امکان را بدهيد بازيکنان ما با سلامت کامل به پرسپوليس برگردنند.


وي که قصد دفاع از تيمش را دارد افزود: اميدوارم مشکلات شخصي شما با مانوئل ژوزه تاثيرات منفي بر باشگاه پرسپوليس نگذارد اما متاسفانه ما غير از اين موضوع را مي بينيم و شاهد مصدوميت جسمي و روحي بازيکنان خود پس از بازگشت از اردوهاي تيم ملي هستيم.


رويانيان خاطرنشان کرد: با توجه به اعتقادي که به عنوان يک مربي حرفه اي به شما دارم از شما مي خواهم که در اين خصوص به باشگاه پرسپوليس کمک کنيد تا شاهد چنين اتفاقات و حوادثي براي بازيکنان تيم نباشيم. باز هم يک بار ديگر حمايت قاطع خود و باشگاه بزرگ پرسپوليس ازتيم ملي و شما اعلام مي کنيم.


وي درخصوص احتمال بازگشت علي کريمي به تمرينات تيم پرسپوليس گفت: من با کريمي و مانوئل صحبت خواهم کرد و مشکلات بوجود آمده را بررسي خواهم کرد و بهترين تصميمي که به نفع تيم باشد را خواهم گرفت و اگر به جمع بندي مثبتي برسم احتمال بازگشت علي کريمي به تيم وجود دارد.


محمد رويانيان در مورد آخرين نتايج بررسي مسموميت بازيکنان پرسپوليس در ديدار با سپاهان گفت: اتفاقي بود که هيچ توجيهي نمي توان براي آن داشت جزء اينکه بگوييم يک اتفاق ماورا الطبيعه بوده به طوريکه آزمايشگاه ها نيز نمي توانند دليل اين اتفاق ماورا الطبيعه را توجيه کنند.



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 9:56 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

هافبک تيم فوتبال گهر لرستان گفت: آقايان مثل ليگ يک مي‌خواهند با 900 ميليون تومان تيم‌داري کنند.


    محمد پروين در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اظهار داشت: علي رغم گذشت 9 هفته از ليگ برتر متاسفانه وضعيت گهر بحراني است و مانند يک بچه سر راهي فقط با مشکلات دست و پنجه نرم مي‌کنيم.


وي افزود: قرار است به زودي با توجه به مشکلاتي که پيش آمده اسماعيل حيدر‌پور، مدير اجرايي هم کمي پول براي تيم آورده و به اين بچه‌ها داده را مانند مهدي تارتار فراري بدهند و قطعا فردا يا پس فردا نوبت بازيکنان است.


پروين ادامه داد: در ليگ يک با 900 ميليون تيم را به ليگ برتر آوردند و با همين پول در ليگ برتر مي‌خواهند ماندگار بشوند، اما قطعا اين اتفاق نمي‌افتد. متاسفانه آقايان خوابند و اگر زود بيدار نشوند گهر را دوباره در ليگ يک خواهند ديد.


وي خاطرنشان کرد: مشکلات زيادي داريم که بايد زودتر حل شود. به هر استاني مي‌رويم متاسفانه بچه‌ها کمي از قبل بازنده هستند. به خدا نمي‌توانيم در چشمان هواداران گهر که تعصب خاص خودشان را دارند نگاه کنيم؛ اميدوارم زودتر به اين تيم سر و ساماني بدهند چون همين فردا هم دير است. آنقدر داخل مشکلات شده‌ايم که اصلا نتايج بازي‌ها را نيز فراموش کرديم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:23 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تيم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادي برابر فجرسپاسي شيراز بدون گل متوقف شد.


 

ديدار دو تيم استقلال و فجرسپاسي از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور 18 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) برگزار شد و با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

بازيکنان جوان فجر انگيزه مضاعفي در اين بازي داشتند و تلاش مي‌کردند توانايي‌هاي خود را به رخ ملي‌پوشان استقلال بکشند.

حنيف عمران‌زاده در دقايق پاياني به جاي سياوش اکبرپور به ميدان آمد تا در خط حمله آبي‌ها از قدرت سرزني خود استفاده کند. آرش برهاني ديگر مهاجم استقلال نيز تعويض شد.

محسن قهرماني داور مسابقه بود.

با اين تساوي استقلال 13 امتيازي و فجرسپاسي 15 امتياز شد.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، سيد ميثم حسيني، پژمان منتظري، امير حسين صادقي، خسرو حيدري، جواد نکونام، جي ليد ساموئل( از دقيقه 46 علي حمودي)، فابيو جان واريو، روديگو توزي، سياوش اکبرپور( از دقيقه 85 حنيف عمران‌زاده) و آرش برهاني(از دقيقه 64 فريدون زندي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب فجرسپاسي:

وحيد شيخ ويسي، سعيد قزلکچي، خالد شفيعي، محمد آفند، عليرضا جليلي، رضا حقيقي، عباس محمدرضايي( از دقيقه 78 ديگو ماکسيمو)، مجتبي ترشيز( از دقيقه 60 فرشيد اسماعيلي)، جابر انصاري( از دقيقه 88 اميد خليلي)، سيد محمدرضا حسيني، محمدمهدي نظري

سرمربي: محمود ياوري

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:22 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:21 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن پس از برتري برابر داماش از داور اين مسابقه انتقاد کرد.


 

علي دايي پس از پيروزي يک بر صفر مقابل داماش گيلان که به دليل محروميت داماش از برگزاري ديدار خانگي در رشت در قزوين برگزار شد، گفت: از مردم قزوين بسيار تشکر مي کنم که امروز تيم راه آهن را تشويق کردند. فکر مي کنم هر دو تيم در نيمه نخست تدافعي بازي کردند اما با اين حال راه آهن بيشتر مالک توپ بود.

سرمربي راه آهن اضافه کرد: در نيمه دوم چند موقعيت خوب براي گلزني بدست آورديم و بهتر از داماش بازي کرديم و از روي نقطه پنالتي در اواخر بازي گل زديم. نظم تاکتيکي خوبي در اين بازي داشتيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا از مجتبي شيري که ستاره راه آهن است از ابتدا استفاده نکرده، اظهار داشت: ما چيزي به نام ستاره نداريم و تمام بازيکنان خوب هستند.

دايي در مورد داوري حسن اکرمي عنوان کرد: داور هر اتفاقي رخ مي داد به سود داماش سوت مي زد. در اين بازي داور مهربان همه سوت ها را به سود داماش زد.

دايي در مورد اينکه راه آهن مي تواند سهميه کسب کند، گفت: قطعا تلاش ما براي کسب ليگ قهرمانان آسيا است. در بازي هاي بعدي هم اميدواريم نتيجه دلخواه را بگيريم.

 



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:20 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: هر بازيکني که از تيم ما گفته براي سقوط نکردن مي‌جنگيم شوخي کرده است.


 

محمد آفند پس از تساوي بدون گل برابر استقلال گفت: بازي خوبي انجام داديم. در هر مسابقه براي پيروزي و گرفتن 3 امتياز به ميدان مي‌آييم و خدا را شکر از استقلال که تيم پرمهره‌اي است امتياز گرفتيم.

اين بازيکن در مورد اينکه برخي از بازيکنان فجر مي‌گويند براي سقوط نکردن مي‌جنگيم، خاطرنشان کرد: هر بازيکني که چنين حرفي زده شوخي کرده است. هدف ما قرار گرفتن در بالاي جدول است.

وي در مورد اينکه فجر قهرمان مي‌شود يا نه گفت: قهرمان نه ولي براي کسب سهميه آسيايي مي‌جنگيم.

آفند در مورد اينکه آيا فجر سپاسي به سرنوشت برق شيراز دچار مي‌شود و در نيم فصل دوم سقوط مي‌کند گفت: ما به سرنوشت برق دچار نمي‌شويم.

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:13 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


تيم فوتبال تراکتورسازي با برتري پرگل برابر گهر دورود به صدر جدول صعود کرد.


 

هفته نهم ليگ برتر از ساعت 16:30 با دو ديدار آغاز شد. نتيجه اين دو ديدار به شرح زير است:

تراکتورسازي 5 - گهر دورود صفر

گل‌ها: قاسم دهنوي (16)، لوپز(26)، فرزاد حاتمي(45)، مهدي سيد صالحي (66) و گونزالس(90)

تراکتورسازي با اين برد به صدر جدول صعود کرد.

داماش گيلان صفر - راه آهن يک

گل: فرزاد آشوبي(90+2)پنالتي

اين ديدار به دليل محروميت تيم داماش از برگزاري بازي در داخل خانه در قزوين برگزار شد.

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير عامل باشگاه استقلال در واکنش به تشويق مجيدي از سوي هواداران اين تيم گفت: اين موضوع روي بازيکنان تاثير منفي مي‌گذارد.


 

علي فتح الله زاده پس از تساوي بدون گل استقلال برابر فجر سپاسي در چارچوب هفته نهم ليگ برتر فوتبال گفت: هم بازي خوبي بود و هم بد. 85 دقيقه حمله کرديم و موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه فجر به وجود آورديم اما فجر هم خوب بازي کرد.

وي درباره حضور عمران زاده به عنوان مهاجم خاطرنشان کرد: عمران زاده پيش از اين در پست مهاجم بازي کرده بود و هم اکنون قصد داريم آرام آرام بار ديگر به اين پست بازگردد.

مدير عامل استقلال افزود: فجر را نبايد دست کم بگيريم. آنها 6 گل به داماش زدند و در صدر جدول قرار دارند. برابر تيم جوان و با انگيزه‌اي به تساوي دست يافتيم.

فتح الله زاده در خصوص تشويق مجيدي از سوي هواداران و اينکه آيا اين موضوع روي روحيه بازيکنان تاثير منفي ندارد، يادآور شد: اين موضوع روي بازيکنان تاثير منفي مي‌گذارد. هواداران بايد بدانند ما هم اکنون جاي خالي نداريم که بخواهيم بازيکني جذب کنيم. از تشويق مجيدي ناراحت نمي‌شويم اما بهتر است هواداران، تيم و بازيکنان را تشويق کنند تا بتوانند در آينده نتايج خوب را ادامه دهند.

وي افزود: انتظار نداريم هواداران به اين شکل تيم را همراهي کنند. ما هم اکنون يک بازي کمتر داريم و در رده خوبي قرار داريم. اگر بازي عقب افتاده‌مان را حساب کنيم 3 امتياز خواهيم گرفت و جزء 3 تيم اول خواهيم بود که نتيجه بدي نيست. هواداران بايد خويشتن دار باشند. اگر در رتبه‌هاي پايين بوديم مي‌توانستند عليه تيم شعار دهند اما هم اکنون در رده خوبي قرار گرفته‌ايم.

مدير عامل باشگاه استقلال در مورد پيش بيني خود از جايگاه تيم گفت: فکر مي‌کردم که جزء 3 تيم اول باشيم و با توجه به يک بازي کمتري که داريم به اين هدف رسيده‌ايم. جايمان در جدول خوب است و شايد يک بازي کمتري که داريم به چشم نمي‌آيد. در مجموع از تمام بازيکنان راضي هستم. ما يک 3 امتياز مخفي داريم که با آن 16 امتيازي مي‌شويم.

فتح الله زاده درباره مشکلات پرسپوليس تصريح کرد: من رگه‌هايي از درست شدن در تيم پرسپوليس مي‌بينيم. اين تيم آرام آرام از بحران خارج مي‌شود و مي‌تواند به رتبه‌هاي بالاي جدول راه يابد. به رويانيان گفتم تساوي برابر سپاهان هم بد نيست زيرا اين تيم قدرتمند است.

مدير عامل باشگاه استقلال در خصوص برطرف شدن کدورت‌هايش با رويانيان عنوان کرد: با مدير عامل پرسپوليس همه جا مي‌روم و با هم کار مي‌کنيم. درست است که رقيب هم هستيم اما در بيرون زمين براي رسيدن به اهداف يکديگر تلاش مي‌کنيم.

وي درباره بودجه باشگاه استقلال و بحث اسپانسري تيم فوتبال اين باشگاه گفت: بودجه باشگاه استقلال 17 ميليارد و نيم است اين در حالي است که برخي از تيم‌هاي شهرستاني بودجه‌اي بالغ بر 22 ميليارد دارند. بحث اسپانسري استقلال نيز برطرف شده و چک‌هاي آن را گرفتم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

کاپيتان تيم فوتبال فجر سپاسي ازکسب تساوي مقابل استقلال ابراز رضايت کرد.


 

رضا حقيقي پس از تساوي بدون گل استقلال و فجرسپاسي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما نيمه نخست را خيلي خوب شروع کرديم و در کل از استقلال بهتر کار کرديم. اما در نيمه دوم کمي با احتياط کار کرديم چرا که به هر حال استقلال در زمين خودش بازي مي‌کرد و نياز به 3 امتياز اين مسابقه داشت.

وي افزود: مساوي براي ما نتيجه بهتري بود. خدا را شکر مي‌کنم که يک امتياز از استقلال گرفتيم و به هدفمان رسيديم.

حقيقي درباره زمين خوردن‌هاي متعدد بازيکنان تيمش گفت: ما به هيچ عنوان به دنبال وقت تلف کردن نبوديم چرا که تيمي که بخواهد وقت کشي کند اين کار را از دروازه‌بان خود شروع مي‌کند اما ديديد که شيخ ويسي تنها يک بار آن هم 30 ثانيه روي زمين افتاده بود و به غير از آن مساله خاص ديگري پيش نيامد.

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:6 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

پزشک پرسپوليس اعلام کرد مهرداد پولادي با رفع مصدوميت به بازي هفته آينده اين تيم مقابل آلومينيوم هرمزگان مي‌رسد.


 

دکتر وجيه الله چشمه‌سري پزشک تيم فوتبال پرسپوليس اعلام کرد مهرداد پولادي براي بازي پرسپوليس مقابل آلومينيوم هرمزگان که پنجشنبه 6 مهر در تهران برگزار مي‌شود، مشکلي ندارد و مي‌تواند قرمزپوشان را همراهي کند.

تکليف نهايي غلامرضا رضايي نيز که همچنان از ناحيه کشاله احساس درد دارد پس از بازي روز يکشنبه با سپاهان مشخص خواهد شد.

 



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

عقيلي چهار هفته از ميادين دور خواهد بود


مدافع ملي پوش ايراني باشگاه القطر به خاطر مصدوميت چهار هفته از ميادين فوتبال دور خواهد بود و به همين خاطر احتمالا به بازي ايران و کره جنوبي نمي‌رسد.


 

هادي عقيلي که در اولين مسابقه تيم القطر در ليگ باشگاه‌هاي اين کشور مصدوم شد به مدت چهار هفته قادر به همراهي تيمش نخواهد بود. سايت باشگاه القطر در گزارشي که از وضعيت کلي اين تيم ارائه داده، چنين موضوعي را اعلام کرده است.

اين در حالي است که تيم ملي ايران روز 25 مهرماه در چهارمين مسابقه خود در مسابقات نهايي انتخابي جام جهاني در ورزشگاه آزادي به مصاف کره جنوبي مي‌رود و عقيلي به اين مسابقه نخواهد رسيد. ايران در حال حاضر با چهار امتياز در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارد.

 

 



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان